Гаранционни условия
1. Гаранционни условия на МЕГАКЕЙС ЕООД за сервизни услуги на мобилни телефони и таблети
ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ: 12.04.2025г.
I. Общи условия за гаранция
Гаранцията покрива само извършения от МЕГАКЕЙС ЕООД ремонт и подменените части, но не и цялостното състояние на устройството.
Гаранцията важи само за устройства, които не са били обект на неоторизирана намеса след ремонта (от друг сервиз или от клиента).
Гаранцията отпада, ако устройството е претърпяло удар, механична повреда, излагане на влага или течности, прегряване, неправилно зареждане или друг външен фактор след ремонта.
Пълна гаранция важи само ако устройството е предадено за ремонт с премахнати пароли или предоставен достъп за отключване по време на тестовете и активирани функции за достъп, необходими за тестове. В противен случай МЕГАКЕЙС ЕООД покрива само частична гаранция на сервизираното устройство.
Клиентът трябва да запази гаранционния документ и касовата бележка, за да може да предяви гаранция.
МЕГАКЕЙС ЕООД гарантира, че няма да достъпва, съхранява, копира или променя лични данни на клиента. Всички тестове се извършват единствено с цел проверка на функционирането на сменените части, без намеса в съдържанието на устройството.
Ако проблемът не може да бъде възпроизведен в сервизни условия, МЕГАКЕЙС ЕООД има право да откаже гаранционна подмяна, но клиентът може да изиска допълнителна диагностика за своя сметка.
Срокът на гаранцията започва да тече от датата на ремонта.
МЕГАКЕЙС ЕООД си запазва правото да откаже гаранционно обслужване, ако клиентът прояви неуважително или агресивно поведение към персонала.
Гаранцията покрива само ремонта и сменените части, но не и други неизправности, които могат да възникнат в устройството след ремонта (включително софтуерни проблеми, батерийни аномалии, загуба на данни и др.)
II. Изискваниязагаранция
1. Задасеизвършипълнадиагностика, клиентътследвада е предоставилдостъпдоустройството. Акотакъвдостъпнебъдеосигурен, гаранциятаважисамозафизическидефектинаподмененатачаст, ноне и зафункционалнипроблеми, коитоизискватсофтуерентест.
2. В случайчеклиентътоткажедапредоставидостъп, гаранциятаставачастична (ограничена) и покривасамовидимидефектинасмененатачаст, ноне и нейнатафункционалност (вижраздел III, т.2). Приустановяваненадефект в рамкитенагаранционниясрок, устройствототрябвадабъдевърнатозадиагностика и евентуаленгаранционенремонт.
3.МЕГАКЕЙС ЕООДненосиотговорностзапромяна, загубаилиизтриваненаданни в устройството, акоклиентътпредоставидостъпзадиагностика и тестове.
III. Обхватнагаранцията
1. Пълнагаранция (припредоставендостъпдоустройството):
Покрива фабрични дефекти на сменената част.
Покрива функционални проблеми с новата част (например проблеми с тъчскрийна при смяна на дисплей, проблеми със датчици, сензори и т.н.).
Ако даден дефект бъде установен по време на тестове в сервиза, но клиентът не предостави достъп за окончателно потвърждение, МЕГАКЕЙС ЕООДне може да носи отговорност за скрити неизправности.
2. Частичнагаранция (приотказзапредоставяненадостъпдоустройството):
Покрива само видими дефекти (черни петна, линии, мъртви пиксели на дисплея, физически дефекти по частта).
Не покрива функционални проблеми, ако те не могат да бъдат тествани от сервиза.
3. Продължителностнагаранцията:
Смяна на дисплей - 30 дни
Смяна на батерия - 90 дни
Смяна на букса за зареждане / микрофон / захранваща платка / камери / спийкъри / лентови кабели / антени / други - 30 дни.
IV. ОТКАЗ ОТ ГАРАНЦИЯ
1. Гаранциятасеанулираприследнитеслучаи:
Устройството е било изложено на влага или течности след ремонта.
Наличие на физически повреди (удар, счупване, надраскване) след извършения ремонт.
Опит за ремонт или намеса от неоторизирано лице.
Проблеми, несвързани с подменената част, но възникнали след ремонта.
При неправилно зареждане, използване на некачествени зарядни устройства или механично напрежение върху сменената част.
Ако след ремонта бъде установено, че клиентът е предприел опит за ремонт, разглобяване или софтуерна намеса (като ъпдейт, jailbreak, root и др.), гаранцията автоматично отпада.
V. ПРОЦЕДУРА ПРИ ГАРАНЦИОНЕН СЛУЧАЙ
1.1. Клиентъттрябвадапредоставиустройството в сервизазадиагностика.
1.2. Сервизътизвършватестове и установявадалипроблемът е гаранционен.
1.3. Акодефектът е покритотгаранцията, часттасеподменябезплатно.
1.4. Акодефектътне е гаранционен, клиентътможедаизбереплатенремонт.
1.5. Срокътзагаранционенремонт е до 30 работнидни, освенаконе е налицезабавянеотстрананадоставчикначасти.
VI. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
1.1. Гаранционниятсрокзапочвадатечеотдататанаремонта.
1.2. МЕГАКЕЙС ЕООДобработваличниданни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR) и Законазазащитаналичнитеданни. Сервизътнесъбира, несъхранява и необработваличниданни, намиращисе в устройстватанаклиентите, а всичкитестовесеизвършватединствено с целпроверканафункционалносттанасмененитечасти.
1.3. МЕГАКЕЙС ЕООДсизапазваправотодаоткажегаранционнообслужване, акоклиентътпроявинеуважителноилиагресивноповедениекъмперсонала.
1.4. МЕГАКЕЙС ЕООДсизапазваправотодапроменягаранционнитеусловия с целподобряваненаклиентскотообслужване.
1.5. МЕГАКЕЙС ЕООДненосиотговорностзаличниданни, останали в устройствотонаклиента. Клиентътносиотговорностзаархивирането и защитатанаданнитесипредипредаваненаустройствотозаремонт.
VII. ПРИЕМАНЕ НА ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ
1.1. Прирегистрация в сайтаклиентъттрябвадаприеметезиусловия с отметка.
1.2. Гаранционнитеусловиятрябвадасапубличнодостъпнинасайта – таканямарискотспорове.
1.3. Следремонтаклиентътподписвагаранционендокумент, в койтопотвърждава, че е запознат с условията.
2. ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ НА МЕГАКЕЙС ЕООДЗА СЕРВИЗНИ УСЛУГИ НА ЛАПТОПИ, КОМПЮТРИ И ДРУГА ТЕХНИКА
ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ: 11.03.2025 г.
I. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИЯ
Гаранцията покрива само извършения от МЕГАКЕЙС ЕООД ремонт и подменените части, но не и цялостното състояние на устройството.
Гаранцията важи само за устройства, които не са били обект на неоторизирана намеса след ремонта (от друг сервиз или от клиента).
Гаранцията отпада, ако устройството е било изложено на:
Физически удари, счупвания, деформации
Излагане на влага, течности или екстремни температури
Прегряване или неправилно зареждане
Използване на несъвместими или некачествени зарядни устройства и аксесоари
Неправилна експлоатация или софтуерна намеса (инсталиране на неофициален софтуер, BIOS ъпдейти и др.)
Пълна гаранция важи само ако устройството е предадено за ремонт с предоставени администраторски права или пароли за достъп за тестове. Ако такъв достъп не е осигурен, гаранцията важи само за физически дефекти на сменените части.
Клиентът трябва да запази гаранционния документ и касовата бележка, за да може да предяви гаранция.
МЕГАКЕЙС ЕООД гарантира, че няма да достъпва, съхранява или копира лични данни на клиента. Тестовете се извършват само с цел проверка на сменените компоненти.
Ако проблемът не може да бъде възпроизведен в сервизни условия, МЕГАКЕЙС ЕООД има право да откаже гаранционна подмяна, но клиентът може да изиска допълнителна диагностика за своя сметка.
Гаранцията не покрива софтуерни проблеми, включително:
Загуба на данни
Несъвместимости с нови операционни системи
Проблеми, причинени от вируси или зловреден софтуер
Гаранционният срок започва да тече от датата на ремонта.
МЕГАКЕЙС ЕООД си запазва правото да откаже гаранционно обслужване, ако клиентът прояви неуважително или агресивно поведение към персонала.
II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ГАРАНЦИЯ
Клиентът е длъжен да предостави устройството за диагностика в случай на възникнал проблем.
При отказ за предоставяне на достъп за тестове гаранцията покрива само физически дефекти на сменените части, но не и функционални проблеми.
МЕГАКЕЙС ЕООДне носи отговорност за загуба на данни, ако клиентът не е направил архивиране преди ремонта.
III. ОБХВАТ НА ГАРАНЦИЯТА
1. Пълнагаранция (припредоставендостъпдоустройството)1.1 Покрива:
Фабрични дефекти на сменените компоненти
Проблеми с работата на новата част (напр. неработеща клавиатура след подмяна)
2. Частичнагаранция (приотказзапредоставяненадостъпдоустройството)2.1 Покривасамо:
Видими физически дефекти (счупени конектори, изгорели пиксели на дисплей и др.)
- Не покрива:
Функционални проблеми, които не могат да бъдат тествани
3. Продължителностнагаранцията
Смяна на дънна платка, процесор, RAM, SSD, HDD – до 30 дни
Смяна на дисплей, клавиатура, тъчпад, вентилатор –до 30 дни
Смяна на зарядна букса, портове, охладителна система, лентови кабели –до 30 дни
Софтуерни услуги (инсталация на Windows, драйвери, BIOS ъпдейти и др.) – Без гаранция
IV. ОТКАЗ ОТ ГАРАНЦИЯ
Гаранцията се анулира при:
Излагане на влага, течности или екстремни температури
Механични повреди (удар, огъване, счупване) след ремонта
Опит за ремонт или намеса от неоторизирано лице
Софтуерни проблеми, причинени от вируси, неправилни ъпдейти, BIOS флашове и др.
Използване на несъвместими аксесоари или захранвания
V. ПРОЦЕДУРА ПРИ ГАРАНЦИОНЕН СЛУЧАЙ
Клиентът предоставя устройството в сервиза за диагностика.
Техниците извършват тестове и установяват дали проблемът е гаранционен.
Ако дефектът е покрит от гаранцията, частта се подменя безплатно.
Ако дефектът не е гаранционен, клиентът може да избере платен ремонт.
Срокът за гаранционен ремонт е до 30 работни дни, освен ако няма забавяне на доставката на части.
VI. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
Гаранционният срок започва да тече от датата на ремонта.
МЕГАКЕЙС ЕООД обработва лични данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR).
Сервизът не събира, не съхранява и не обработва лични данни от устройствата на клиентите.
МЕГАКЕЙС ЕООД не носи отговорност за лични данни, останали в устройството. Клиентът носи отговорност за архивиране на данните преди ремонта.
МЕГАКЕЙС ЕООД си запазва правото да отказва гаранционно обслужване при неуважително или агресивно поведение на клиента.
Фирмата си запазва правото да актуализира гаранционните условия за подобряване на клиентското обслужване.
VII. ПРИЕМАНЕ НА ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ
При регистрация в сайта клиентът трябва да приеме тези условия с отметка.
Гаранционните условия трябва да са публично достъпни на сайта – така няма риск от спорове.
След ремонта клиентът подписва гаранционен документ, в който потвърждава, че е запознат с условията.
1. Гаранционни условия на МЕГАКЕЙС ЕООД за сервизни услуги на мобилни телефони и таблети
ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ: 12.04.2025г.
I. Общи условия за гаранция
Гаранцията покрива само извършения от МЕГАКЕЙС ЕООД ремонт и подменените части, но не и цялостното състояние на устройството.
Гаранцията важи само за устройства, които не са били обект на неоторизирана намеса след ремонта (от друг сервиз или от клиента).
Гаранцията отпада, ако устройството е претърпяло удар, механична повреда, излагане на влага или течности, прегряване, неправилно зареждане или друг външен фактор след ремонта.
Пълна гаранция важи само ако устройството е предадено за ремонт с премахнати пароли или предоставен достъп за отключване по време на тестовете и активирани функции за достъп, необходими за тестове. В противен случай МЕГАКЕЙС ЕООД покрива само частична гаранция на сервизираното устройство.
Клиентът трябва да запази гаранционния документ и касовата бележка, за да може да предяви гаранция.
МЕГАКЕЙС ЕООД гарантира, че няма да достъпва, съхранява, копира или променя лични данни на клиента. Всички тестове се извършват единствено с цел проверка на функционирането на сменените части, без намеса в съдържанието на устройството.
Ако проблемът не може да бъде възпроизведен в сервизни условия, МЕГАКЕЙС ЕООД има право да откаже гаранционна подмяна, но клиентът може да изиска допълнителна диагностика за своя сметка.
Срокът на гаранцията започва да тече от датата на ремонта.
МЕГАКЕЙС ЕООД си запазва правото да откаже гаранционно обслужване, ако клиентът прояви неуважително или агресивно поведение към персонала.
Гаранцията покрива само ремонта и сменените части, но не и други неизправности, които могат да възникнат в устройството след ремонта (включително софтуерни проблеми, батерийни аномалии, загуба на данни и др.)
II. Изискваниязагаранция
1. Задасеизвършипълнадиагностика, клиентътследвада е предоставилдостъпдоустройството. Акотакъвдостъпнебъдеосигурен, гаранциятаважисамозафизическидефектинаподмененатачаст, ноне и зафункционалнипроблеми, коитоизискватсофтуерентест.
2. В случайчеклиентътоткажедапредоставидостъп, гаранциятаставачастична (ограничена) и покривасамовидимидефектинасмененатачаст, ноне и нейнатафункционалност (вижраздел III, т.2). Приустановяваненадефект в рамкитенагаранционниясрок, устройствототрябвадабъдевърнатозадиагностика и евентуаленгаранционенремонт.
3.МЕГАКЕЙС ЕООДненосиотговорностзапромяна, загубаилиизтриваненаданни в устройството, акоклиентътпредоставидостъпзадиагностика и тестове.
III. Обхватнагаранцията
1. Пълнагаранция (припредоставендостъпдоустройството):
Покрива фабрични дефекти на сменената част.
Покрива функционални проблеми с новата част (например проблеми с тъчскрийна при смяна на дисплей, проблеми със датчици, сензори и т.н.).
Ако даден дефект бъде установен по време на тестове в сервиза, но клиентът не предостави достъп за окончателно потвърждение, МЕГАКЕЙС ЕООДне може да носи отговорност за скрити неизправности.
2. Частичнагаранция (приотказзапредоставяненадостъпдоустройството):
Покрива само видими дефекти (черни петна, линии, мъртви пиксели на дисплея, физически дефекти по частта).
Не покрива функционални проблеми, ако те не могат да бъдат тествани от сервиза.
3. Продължителностнагаранцията:
Смяна на дисплей - 30 дни
Смяна на батерия - 90 дни
Смяна на букса за зареждане / микрофон / захранваща платка / камери / спийкъри / лентови кабели / антени / други - 30 дни.
IV. ОТКАЗ ОТ ГАРАНЦИЯ
1. Гаранциятасеанулираприследнитеслучаи:
Устройството е било изложено на влага или течности след ремонта.
Наличие на физически повреди (удар, счупване, надраскване) след извършения ремонт.
Опит за ремонт или намеса от неоторизирано лице.
Проблеми, несвързани с подменената част, но възникнали след ремонта.
При неправилно зареждане, използване на некачествени зарядни устройства или механично напрежение върху сменената част.
Ако след ремонта бъде установено, че клиентът е предприел опит за ремонт, разглобяване или софтуерна намеса (като ъпдейт, jailbreak, root и др.), гаранцията автоматично отпада.
V. ПРОЦЕДУРА ПРИ ГАРАНЦИОНЕН СЛУЧАЙ
1.1. Клиентъттрябвадапредоставиустройството в сервизазадиагностика.
1.2. Сервизътизвършватестове и установявадалипроблемът е гаранционен.
1.3. Акодефектът е покритотгаранцията, часттасеподменябезплатно.
1.4. Акодефектътне е гаранционен, клиентътможедаизбереплатенремонт.
1.5. Срокътзагаранционенремонт е до 30 работнидни, освенаконе е налицезабавянеотстрананадоставчикначасти.
VI. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
1.1. Гаранционниятсрокзапочвадатечеотдататанаремонта.
1.2. МЕГАКЕЙС ЕООДобработваличниданни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR) и Законазазащитаналичнитеданни. Сервизътнесъбира, несъхранява и необработваличниданни, намиращисе в устройстватанаклиентите, а всичкитестовесеизвършватединствено с целпроверканафункционалносттанасмененитечасти.
1.3. МЕГАКЕЙС ЕООДсизапазваправотодаоткажегаранционнообслужване, акоклиентътпроявинеуважителноилиагресивноповедениекъмперсонала.
1.4. МЕГАКЕЙС ЕООДсизапазваправотодапроменягаранционнитеусловия с целподобряваненаклиентскотообслужване.
1.5. МЕГАКЕЙС ЕООДненосиотговорностзаличниданни, останали в устройствотонаклиента. Клиентътносиотговорностзаархивирането и защитатанаданнитесипредипредаваненаустройствотозаремонт.
VII. ПРИЕМАНЕ НА ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ
1.1. Прирегистрация в сайтаклиентъттрябвадаприеметезиусловия с отметка.
1.2. Гаранционнитеусловиятрябвадасапубличнодостъпнинасайта – таканямарискотспорове.
1.3. Следремонтаклиентътподписвагаранционендокумент, в койтопотвърждава, че е запознат с условията.
2. ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ НА МЕГАКЕЙС ЕООДЗА СЕРВИЗНИ УСЛУГИ НА ЛАПТОПИ, КОМПЮТРИ И ДРУГА ТЕХНИКА
ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ: 11.03.2025 г.
I. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИЯ
Гаранцията покрива само извършения от МЕГАКЕЙС ЕООД ремонт и подменените части, но не и цялостното състояние на устройството.
Гаранцията важи само за устройства, които не са били обект на неоторизирана намеса след ремонта (от друг сервиз или от клиента).
Гаранцията отпада, ако устройството е било изложено на:
Физически удари, счупвания, деформации
Излагане на влага, течности или екстремни температури
Прегряване или неправилно зареждане
Използване на несъвместими или некачествени зарядни устройства и аксесоари
Неправилна експлоатация или софтуерна намеса (инсталиране на неофициален софтуер, BIOS ъпдейти и др.)
Пълна гаранция важи само ако устройството е предадено за ремонт с предоставени администраторски права или пароли за достъп за тестове. Ако такъв достъп не е осигурен, гаранцията важи само за физически дефекти на сменените части.
Клиентът трябва да запази гаранционния документ и касовата бележка, за да може да предяви гаранция.
МЕГАКЕЙС ЕООД гарантира, че няма да достъпва, съхранява или копира лични данни на клиента. Тестовете се извършват само с цел проверка на сменените компоненти.
Ако проблемът не може да бъде възпроизведен в сервизни условия, МЕГАКЕЙС ЕООД има право да откаже гаранционна подмяна, но клиентът може да изиска допълнителна диагностика за своя сметка.
Гаранцията не покрива софтуерни проблеми, включително:
Загуба на данни
Несъвместимости с нови операционни системи
Проблеми, причинени от вируси или зловреден софтуер
Гаранционният срок започва да тече от датата на ремонта.
МЕГАКЕЙС ЕООД си запазва правото да откаже гаранционно обслужване, ако клиентът прояви неуважително или агресивно поведение към персонала.
II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ГАРАНЦИЯ
Клиентът е длъжен да предостави устройството за диагностика в случай на възникнал проблем.
При отказ за предоставяне на достъп за тестове гаранцията покрива само физически дефекти на сменените части, но не и функционални проблеми.
МЕГАКЕЙС ЕООДне носи отговорност за загуба на данни, ако клиентът не е направил архивиране преди ремонта.
III. ОБХВАТ НА ГАРАНЦИЯТА
1. Пълнагаранция (припредоставендостъпдоустройството)1.1 Покрива:
Фабрични дефекти на сменените компоненти
Проблеми с работата на новата част (напр. неработеща клавиатура след подмяна)
2. Частичнагаранция (приотказзапредоставяненадостъпдоустройството)2.1 Покривасамо:
Видими физически дефекти (счупени конектори, изгорели пиксели на дисплей и др.)
- Не покрива:
Функционални проблеми, които не могат да бъдат тествани
3. Продължителностнагаранцията
Смяна на дънна платка, процесор, RAM, SSD, HDD – до 30 дни
Смяна на дисплей, клавиатура, тъчпад, вентилатор –до 30 дни
Смяна на зарядна букса, портове, охладителна система, лентови кабели –до 30 дни
Софтуерни услуги (инсталация на Windows, драйвери, BIOS ъпдейти и др.) – Без гаранция
IV. ОТКАЗ ОТ ГАРАНЦИЯ
Гаранцията се анулира при:
Излагане на влага, течности или екстремни температури
Механични повреди (удар, огъване, счупване) след ремонта
Опит за ремонт или намеса от неоторизирано лице
Софтуерни проблеми, причинени от вируси, неправилни ъпдейти, BIOS флашове и др.
Използване на несъвместими аксесоари или захранвания
V. ПРОЦЕДУРА ПРИ ГАРАНЦИОНЕН СЛУЧАЙ
Клиентът предоставя устройството в сервиза за диагностика.
Техниците извършват тестове и установяват дали проблемът е гаранционен.
Ако дефектът е покрит от гаранцията, частта се подменя безплатно.
Ако дефектът не е гаранционен, клиентът може да избере платен ремонт.
Срокът за гаранционен ремонт е до 30 работни дни, освен ако няма забавяне на доставката на части.
VI. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
Гаранционният срок започва да тече от датата на ремонта.
МЕГАКЕЙС ЕООД обработва лични данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR).
Сервизът не събира, не съхранява и не обработва лични данни от устройствата на клиентите.
МЕГАКЕЙС ЕООД не носи отговорност за лични данни, останали в устройството. Клиентът носи отговорност за архивиране на данните преди ремонта.
МЕГАКЕЙС ЕООД си запазва правото да отказва гаранционно обслужване при неуважително или агресивно поведение на клиента.
Фирмата си запазва правото да актуализира гаранционните условия за подобряване на клиентското обслужване.
VII. ПРИЕМАНЕ НА ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ
При регистрация в сайта клиентът трябва да приеме тези условия с отметка.
Гаранционните условия трябва да са публично достъпни на сайта – така няма риск от спорове.
След ремонта клиентът подписва гаранционен документ, в който потвърждава, че е запознат с условията.