1. Гаранционни условия на АКС БГ ЕООД за сервизни услуги на мобилни телефони и таблети
ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ: 11.03.2025г.
I. Общи условия за гаранция
1. За да се извърши пълна диагностика, клиентът следва да е предоставил достъп до устройството. Ако такъв достъп не бъде осигурен, гаранцията важи само за физически дефекти на подменената част, но не и за функционални проблеми, които изискват софтуерен тест.
2. В случай че клиентът откаже да предостави достъп, гаранцията става частична (ограничена) и покрива само видими дефекти на сменената част, но не и нейната функционалност (виж раздел III, т.2). При установяване на дефект в рамките на гаранционния срок, устройството трябва да бъде върнато за диагностика и евентуален гаранционен ремонт.
3.АКС БГ ЕООД не носи отговорност за промяна, загуба или изтриване на данни в устройството, ако клиентът предостави достъп за диагностика и тестове.
III. Обхват на гаранцията
1. Пълна гаранция (при предоставен достъп до устройството):
1. Гаранцията се анулира при следните случаи:
1.1. Клиентът трябва да предостави устройството в сервиза за диагностика.
1.2. Сервизът извършва тестове и установява дали проблемът е гаранционен.
1.3. Ако дефектът е покрит от гаранцията, частта се подменя безплатно.
1.4. Ако дефектът не е гаранционен, клиентът може да избере платен ремонт.
1.5. Срокът за гаранционен ремонт е до 30 работни дни, освен ако не е налице забавяне от страна на доставчик на части.
VI. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
1.1. Гаранционният срок започва да тече от датата на ремонта.
1.2. АКС БГ ЕООД обработва лични данни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR) и Закона за защита на личните данни. Сервизът не събира, не съхранява и не обработва лични данни, намиращи се в устройствата на клиентите, а всички тестове се извършват единствено с цел проверка на функционалността на сменените части.
1.3. АКС БГ ЕООД си запазва правото да откаже гаранционно обслужване, ако клиентът прояви неуважително или агресивно поведение към персонала.
1.4. АКС БГ ЕООД си запазва правото да променя гаранционните условия с цел подобряване на клиентското обслужване.
1.5. АКС БГ ЕООД не носи отговорност за лични данни, останали в устройството на клиента. Клиентът носи отговорност за архивирането и защитата на данните си преди предаване на устройството за ремонт.
VII. ПРИЕМАНЕ НА ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ
1.1. При регистрация в сайта клиентът трябва да приеме тези условия с отметка.
1.2. Гаранционните условия трябва да са публично достъпни на сайта – така няма риск от спорове.
1.3. След ремонта клиентът подписва гаранционен документ, в който потвърждава, че е запознат с условията.
I. Общи условия за гаранция
- Гаранцията покрива само извършения от АКС БГ ЕООД ремонт и подменените части, но не и цялостното състояние на устройството.
- Гаранцията важи само за устройства, които не са били обект на неоторизирана намеса след ремонта (от друг сервиз или от клиента).
- Гаранцията отпада, ако устройството е претърпяло удар, механична повреда, излагане на влага или течности, прегряване, неправилно зареждане или друг външен фактор след ремонта.
- Пълна гаранция важи само ако устройството е предадено за ремонт с премахнати пароли или предоставен достъп за отключване по време на тестовете и активирани функции за достъп, необходими за тестове. В противен случай АКС БГ ЕООД покрива само частична гаранция на сервизираното устройство.
- Клиентът трябва да запази гаранционния документ и касовата бележка, за да може да предяви гаранция.
- АКС БГ ЕООД гарантира, че няма да достъпва, съхранява, копира или променя лични данни на клиента. Всички тестове се извършват единствено с цел проверка на функционирането на сменените части, без намеса в съдържанието на устройството.
- Ако проблемът не може да бъде възпроизведен в сервизни условия, АКС БГ ЕООД има право да откаже гаранционна подмяна, но клиентът може да изиска допълнителна диагностика за своя сметка.
- Срокът на гаранцията започва да тече от датата на ремонта.
- АКС БГ ЕООД си запазва правото да откаже гаранционно обслужване, ако клиентът прояви неуважително или агресивно поведение към персонала.
- Гаранцията покрива само ремонта и сменените части, но не и други неизправности, които могат да възникнат в устройството след ремонта (включително софтуерни проблеми, батерийни аномалии, загуба на данни и др.)
1. За да се извърши пълна диагностика, клиентът следва да е предоставил достъп до устройството. Ако такъв достъп не бъде осигурен, гаранцията важи само за физически дефекти на подменената част, но не и за функционални проблеми, които изискват софтуерен тест.
2. В случай че клиентът откаже да предостави достъп, гаранцията става частична (ограничена) и покрива само видими дефекти на сменената част, но не и нейната функционалност (виж раздел III, т.2). При установяване на дефект в рамките на гаранционния срок, устройството трябва да бъде върнато за диагностика и евентуален гаранционен ремонт.
3.АКС БГ ЕООД не носи отговорност за промяна, загуба или изтриване на данни в устройството, ако клиентът предостави достъп за диагностика и тестове.
III. Обхват на гаранцията
1. Пълна гаранция (при предоставен достъп до устройството):
- Покрива фабрични дефекти на сменената част.
- Покрива функционални проблеми с новата част (например проблеми с тъчскрийна при смяна на дисплей, проблеми със датчици, сензори и т.н.).
- Ако даден дефект бъде установен по време на тестове в сервиза, но клиентът не предостави достъп за окончателно потвърждение, АКС БГ ЕООД не може да носи отговорност за скрити неизправности.
- Покрива само видими дефекти (черни петна, линии, мъртви пиксели на дисплея, физически дефекти по частта).
- Не покрива функционални проблеми, ако те не могат да бъдат тествани от сервиза.
- Смяна на дисплей - 30 дни
- Смяна на батерия - 90 дни
- Смяна на букса за зареждане / микрофон / захранваща платка / камери / спийкъри / лентови кабели / антени / други - 30 дни.
1. Гаранцията се анулира при следните случаи:
- Устройството е било изложено на влага или течности след ремонта.
- Наличие на физически повреди (удар, счупване, надраскване) след извършения ремонт.
- Опит за ремонт или намеса от неоторизирано лице.
- Проблеми, несвързани с подменената част, но възникнали след ремонта.
- При неправилно зареждане, използване на некачествени зарядни устройства или механично напрежение върху сменената част.
- Ако след ремонта бъде установено, че клиентът е предприел опит за ремонт, разглобяване или софтуерна намеса (като ъпдейт, jailbreak, root и др.), гаранцията автоматично отпада.
1.1. Клиентът трябва да предостави устройството в сервиза за диагностика.
1.2. Сервизът извършва тестове и установява дали проблемът е гаранционен.
1.3. Ако дефектът е покрит от гаранцията, частта се подменя безплатно.
1.4. Ако дефектът не е гаранционен, клиентът може да избере платен ремонт.
1.5. Срокът за гаранционен ремонт е до 30 работни дни, освен ако не е налице забавяне от страна на доставчик на части.
VI. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
1.1. Гаранционният срок започва да тече от датата на ремонта.
1.2. АКС БГ ЕООД обработва лични данни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR) и Закона за защита на личните данни. Сервизът не събира, не съхранява и не обработва лични данни, намиращи се в устройствата на клиентите, а всички тестове се извършват единствено с цел проверка на функционалността на сменените части.
1.3. АКС БГ ЕООД си запазва правото да откаже гаранционно обслужване, ако клиентът прояви неуважително или агресивно поведение към персонала.
1.4. АКС БГ ЕООД си запазва правото да променя гаранционните условия с цел подобряване на клиентското обслужване.
1.5. АКС БГ ЕООД не носи отговорност за лични данни, останали в устройството на клиента. Клиентът носи отговорност за архивирането и защитата на данните си преди предаване на устройството за ремонт.
VII. ПРИЕМАНЕ НА ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ
1.1. При регистрация в сайта клиентът трябва да приеме тези условия с отметка.
1.2. Гаранционните условия трябва да са публично достъпни на сайта – така няма риск от спорове.
1.3. След ремонта клиентът подписва гаранционен документ, в който потвърждава, че е запознат с условията.
2. ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ НА АКС БГ ЕООД ЗА СЕРВИЗНИ УСЛУГИ НА ЛАПТОПИ, КОМПЮТРИ И ДРУГА ТЕХНИКА
ПОСЛЕДНА АКТУАЛИЗАЦИЯ: 11.03.2025 г.
I. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИЯ
II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ГАРАНЦИЯ
1. Пълна гаранция (при предоставен достъп до устройството)1.1 Покрива:
V. ПРОЦЕДУРА ПРИ ГАРАНЦИОНЕН СЛУЧАЙ
VI. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
VII. ПРИЕМАНЕ НА ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ
I. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИЯ
- Гаранцията покрива само извършения от АКС БГ ЕООД ремонт и подменените части, но не и цялостното състояние на устройството.
- Гаранцията важи само за устройства, които не са били обект на неоторизирана намеса след ремонта (от друг сервиз или от клиента).
- Гаранцията отпада, ако устройството е било изложено на:
- Физически удари, счупвания, деформации
- Излагане на влага, течности или екстремни температури
- Прегряване или неправилно зареждане
- Използване на несъвместими или некачествени зарядни устройства и аксесоари
- Неправилна експлоатация или софтуерна намеса (инсталиране на неофициален софтуер, BIOS ъпдейти и др.)
- Пълна гаранция важи само ако устройството е предадено за ремонт с предоставени администраторски права или пароли за достъп за тестове. Ако такъв достъп не е осигурен, гаранцията важи само за физически дефекти на сменените части.
- Клиентът трябва да запази гаранционния документ и касовата бележка, за да може да предяви гаранция.
- АКС БГ ЕООД гарантира, че няма да достъпва, съхранява или копира лични данни на клиента. Тестовете се извършват само с цел проверка на сменените компоненти.
- Ако проблемът не може да бъде възпроизведен в сервизни условия, АКС БГ ЕООД има право да откаже гаранционна подмяна, но клиентът може да изиска допълнителна диагностика за своя сметка.
- Гаранцията не покрива софтуерни проблеми, включително:
- Загуба на данни
- Несъвместимости с нови операционни системи
- Проблеми, причинени от вируси или зловреден софтуер
- Гаранционният срок започва да тече от датата на ремонта.
- АКС БГ ЕООД си запазва правото да откаже гаранционно обслужване, ако клиентът прояви неуважително или агресивно поведение към персонала.
II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ГАРАНЦИЯ
- Клиентът е длъжен да предостави устройството за диагностика в случай на възникнал проблем.
- При отказ за предоставяне на достъп за тестове гаранцията покрива само физически дефекти на сменените части, но не и функционални проблеми.
- АКС БГ ЕООД не носи отговорност за загуба на данни, ако клиентът не е направил архивиране преди ремонта.
1. Пълна гаранция (при предоставен достъп до устройството)1.1 Покрива:
- Фабрични дефекти на сменените компоненти
- Проблеми с работата на новата част (напр. неработеща клавиатура след подмяна)
- Видими физически дефекти (счупени конектори, изгорели пиксели на дисплей и др.)
- Не покрива: - Функционални проблеми, които не могат да бъдат тествани
- Смяна на дънна платка, процесор, RAM, SSD, HDD – до 30 дни
- Смяна на дисплей, клавиатура, тъчпад, вентилатор –до 30 дни
- Смяна на зарядна букса, портове, охладителна система, лентови кабели –до 30 дни
- Софтуерни услуги (инсталация на Windows, драйвери, BIOS ъпдейти и др.) – Без гаранция
- Гаранцията се анулира при:
- Излагане на влага, течности или екстремни температури
- Механични повреди (удар, огъване, счупване) след ремонта
- Опит за ремонт или намеса от неоторизирано лице
- Софтуерни проблеми, причинени от вируси, неправилни ъпдейти, BIOS флашове и др.
- Използване на несъвместими аксесоари или захранвания
V. ПРОЦЕДУРА ПРИ ГАРАНЦИОНЕН СЛУЧАЙ
- Клиентът предоставя устройството в сервиза за диагностика.
- Техниците извършват тестове и установяват дали проблемът е гаранционен.
- Ако дефектът е покрит от гаранцията, частта се подменя безплатно.
- Ако дефектът не е гаранционен, клиентът може да избере платен ремонт.
- Срокът за гаранционен ремонт е до 30 работни дни, освен ако няма забавяне на доставката на части.
VI. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
- Гаранционният срок започва да тече от датата на ремонта.
- АКС БГ ЕООД обработва лични данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR).
- Сервизът не събира, не съхранява и не обработва лични данни от устройствата на клиентите.
- АКС БГ ЕООД не носи отговорност за лични данни, останали в устройството. Клиентът носи отговорност за архивиране на данните преди ремонта.
- АКС БГ ЕООД си запазва правото да отказва гаранционно обслужване при неуважително или агресивно поведение на клиента.
- Фирмата си запазва правото да актуализира гаранционните условия за подобряване на клиентското обслужване.
VII. ПРИЕМАНЕ НА ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ
- При регистрация в сайта клиентът трябва да приеме тези условия с отметка.
- Гаранционните условия трябва да са публично достъпни на сайта – така няма риск от спорове.
- След ремонта клиентът подписва гаранционен документ, в който потвърждава, че е запознат с условията.